Tuesday, September 1, 2009

ak hepi n ak x cukup tangan

hepi sbb tuuut..haha.weekend yg bes sgt.kikiki.no illegal things ok.rahasia~~


x cukup tgn sbb byk sgt asgmnt. bukan x cukup masa tapi suke melambatkn keje.padan la muka. xpe2, x mengeluh cume hmmm.(mengeluh skit jek).huhu.

p/s:abah slalu pesan, along jgn lambatkn keje, keje x tunggu kite, tapi bah....along memg cam gini.ok2 il try bah!

6 comments:

MiSs FaiRlaDy JiM said...

ko nak aku doa supaya ALLAH bagi ko banyak tangan lak ke?? (kihkihkihkihkihkihkihkih)

p/s:mintak2 abah dah pandai berblog skrg, abh al0ng ni memng macam nie tak ubah2 perangai=p

knockudown said...

ko mcm2.wei.ak ad cite panas nk share nih.

Azmiezas said...

kalau tak cukup tangan..boleh gak guna kaki....he...he...

JMR said...

jap2..

"takleh imagine kalo dia ni byk tgn.."

opsss....

Firus Ruhaizad said...

ta perlu tangan yang banyak untuk buat semua kerja..guna la dua tangan yang dah di kurniakan kan untuk..angkat tangan tu..dan tadah ke langit..mohon kepadaNYA agar di mudah kan segala urusan...dan yakin lah dengan dua tangan tu kita mampu menggoncang dunia.

knockudown said...

tgn ini x lekang menadah tgn memohon pertolongan dariNya.cuma aku yg x bisa brubah.